Parlam de política, actualitat i reflexions personals.
cosmeb | 28 Gener, 2007 12:20
Entre la política pessimista de Bush, d'agressió permanent, insensibilitat social i mediambiental i manca de respostes per al futur (i dedicació completa als interessos dels grans cacics del petroli)... i l'optimisme (segons alguns excessiu) de que s'impregnen les propostes del President del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, amb quina ens quedam?
Avui llegia el Diario de Mallorca, i he descobert un article amb el qual m'he identificat completament, el de Miguel Dalmau titular "Tiro al progre". Fa temps jo també vaig trobar sorprenent que es criticàs a Zapatero per "buenismo"... com és això? vaig pensar, i que és el "buenismo" segons aquests? Sembla ser que el "buenismo", segons aquests senyors són les propostes tipus "Aliança de Civilitzacions", que pequen de voler ser massa optimistes per ventura, de tenir una mica d'utopia en el fons... aquests defensors d'una certa "realpolitik" (no és que mereixin aquest nom) que en realitat és una "Petrolpolitik" (a Balears "Totxopolitik") desqualifiquen la persona perque no troben arguments per desqualifica la idea... són com a imitadors en magra de n'Aznar, que ara fa de profeta de l'apocalipsi en les mil llengües de Babel.
Deia, idò, que aquest article de Dalmau m'ha agradat i m'hi he sentit bastant identificat....
(Segueix)
Cosme Bonet Bonet. Saliner, socialista, politòleg. Nat el 1974, havent-me llicenciat en Ciències Polítiques per la UAB, des de 1997 em dedic a treballar amb el Partit Socialista en diferents responsabilitats, actualment conseller de presidència del Consell, Vice-secretari General de la Federació Socialista de Mallorca des del juliol de 2008. A més de la política el meu temps l'ocupa la família, els amics, la música, la literatura, els còmics... i mantenir aquest blog al dia :)
| « | Gener 2007 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||