Parlam de política, actualitat i reflexions personals.
cosmeb | 17 Desembre, 2006 18:02
És una vergonya que tot un suposat president com Matas compari els morts pel terrorisme amb uns lladregots pressumptes que s'han amparat en els seus càrrecs polítics i tècnics per fer fortuna personal.
Fa empegueir que el president amolli aquestes "barrabassades" i es quedi tan panxo. Aviat no ens quedarà més remei que començar a repetir aquella cançoneta de "Vagi-se'n, senyor Matas, vagi-se'n."
PD: Han perdut els papers... d'en Delgado i la seva "repugnant" intervenció ja en parlarem.
Cosme Bonet Bonet. Saliner, socialista, politòleg. Nat el 1974, havent-me llicenciat en Ciències Polítiques per la UAB, des de 1997 em dedic a treballar amb el Partit Socialista en diferents responsabilitats, actualment conseller de presidència del Consell, i secretari d'organització de la Federació Socialista de Mallorca. A més de la política el meu temps l'ocupa la família, els amics, la música, la literatura, els còmics... i mantenir aquest blog al dia :)
| « | Agost 2008 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | ||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |