Administrar

Parlam de política, actualitat i reflexions personals.

Rajoy considerava el Pacte Antiterrorista un "conejo de la chistera".

cosmeb | 09 Gener, 2007 13:30

Si que és poc serio aquest Rajoy... ara clama al cel demanant el "retorn" al sacrosant Pacte per les Llibertats i contra el Terrorisme. Cal tenir memòria senyor portaveu de l'oposició. Quan Rodríguez Zapatero proposà el Pacte Antiterrorista al Congrés dels Diputats el PP, amb la seva arrogància característica, ho va considerar un "conejo de la chistera". En Rajoy, llavors ministre aznarista, va dir:"Hay quien pretende sacarse conejos de las chisteras a efectos de decir yo también estoy aquí y se me ocurren cosas".

 

A mi el que em fa pensar això és que si bé Zapatero fou capaç com a líder de l'oposició de proposar un Pacte antiterrorista per unir els demòcrates, després que Aznar donàs per acabat el Pacte d'Ajuria Enera, al Rajoy actual no se li ocurreix res... més que tornar al Pacte proposat per Zapatero i finalment assumit per Aznar.

 

Pot ser el sr. Rajoy encara està a temps d'aportar qualque cosa a la política espanyola, però de moment.... res de res. Si no espabila haurà passat la legislatura i no se'l recordarà per cap actuació ni una. Ni tan sols per les conspiracions i contubernis, que han tengut en els seus adlàters Acebes i Zaplana els protagonistes més destacats. 

Comentaris

Afegeix un comentari
 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS