Parlam de política, actualitat i reflexions personals.
cosmeb | 01 Febrer, 2007 14:20
a la fotografia apareix amb un senador dels Estats Units, convertit en heroi, a més de símbol de l'absurda guerra d'Irak.
Em permet citar un fragment de Periodista Digital:
Tras volver a su país hecho pedazos ha recorrido varios hospitales, decenas de quirófanos y, finalmente, un altar. Pero no para su funeral, sino para contraer matrimonio con su prometida, tres años menor que él. A pesar de todo, su calvario aún no ha terminado. Pagará los horrores de la guerra el resto de sus días, con sólo dos dedos, un trozo de cráneo incrustado en la cintura y otro trozo cubierto de plástico, un ojo dañado, ni nariz, ni orejas y decenas de implantes de piel.Su historia es un ejemplo para los veteranos. ¿Lo será también para los futuros soldados?

Cosme Bonet Bonet. Saliner, socialista, politòleg. Nat el 1974, havent-me llicenciat en Ciències Polítiques per la UAB, des de 1997 em dedic a treballar amb el Partit Socialista en diferents responsabilitats, actualment conseller de presidència del Consell, Vice-secretari General de la Federació Socialista de Mallorca des del juliol de 2008. A més de la política el meu temps l'ocupa la família, els amics, la música, la literatura, els còmics... i mantenir aquest blog al dia :)
| « | Octubre 2008 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||