Administrar

Parlam de política, actualitat i reflexions personals.

Rodrigo de Santos: pitoniso.

cosmeb | 13 Novembre, 2006 22:25

Encara me sorprenen aquests polítics de la dreta que són especialistes en sebre que pensen els altres, en endevinar el futur, en treure conclusions sense el més mínim raonament. És una forma de manipulació, és clar, arribar a una conclusió, tot i que no s'aguanti per cap lloc, per desviar l'atenció del que realment s'ha dit.
Al Consell de Mallorca estam acostumats a aquest tipus de pseudo-raonaments, acostumats a categòriques afirmacions del tipus "vostès fan això perque volen això altre...", sense enraonar-ho, simplement afirmant-ho, i si és aixecant la veu i una mica crispat millor, que sembla tenir més raó. El més pur estil Zaplana o Acebes.
Rodrigo de Santos no s'ha torbat ni un dia en afirmar que Aina Calvo ha dit que gestionarà directament l'urbanisme perque està pensant en els pactes, i aquesta seria una forma de no cedir urbanisme perque no és de fiar qui hauria de rebre la competència en un hipotètic cas en que s'hagués de fer el pacte per treure fora el PP... buff, un raonament d'allò més complicat. I una solapada acusació a UM i al Bloc de ser poc de fiar, al mateix temps (es veu que PP i UM de cada dia van a pitjor).
Els científics saben que normalment l'explicació més senzilla és la correcta, per tant aclariré al sr. de Santos que si Aina Calvo va dir que gestionaia directament l'urbanisme va ser com un compromís personal contra la corrupció i l'especulació, i va voler dir exactament això. No es posin nerviosos, senyor de Santos, que encara els queden alguns mesos... que faran quan comenci la campanya! i que diran si ja es posen així.

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS