Administrar

Parlam de política, actualitat i reflexions personals.

I es porc va dir orellut a s'ase.

cosmeb | 08 Febrer, 2007 20:23

Miquel Ramis, el crispador professional del PP-balear, acusa de "crispador" al PSIB-PSOE. Resulta increíble que el partit que ha fet de la crispació, l'exageració, l'histrionisme, l'histerisme, la demagògia furibunda, l'estil inquisitorial, la proclama incendiària... ara resulti que consideri que el PSIB-PSOE "crispa" la política balear.

Per favor, ja basta de que ens prenguin per beneïts.

Qui "crispa" la política balear són els casos de pressumpta CORRUPCIÓ, que tenen un denominador comú: el PP. (Segueix)

Buenafuente parla clar: no vol el micròfon d'or.

cosmeb | 08 Febrer, 2007 02:45

Andreu Buenafuente no vol compartir premi amb Jiménez Losantos, i per tant rebutja el premi "micròfon d'or" que també han concedit al summe inquisidor de la dreta mediàtica, tal com informa El País avui.

Els gestos van més enllà de les paraules, de vegades, i aquest és un d'aquells gestos que a un li alegren el dia. Buenafuente parla clar, es converteix en altaveu mediàtic de molts que no consideren el que fa Jiménez Losantos periodisme... és una altra cosa, però certament no és periodisme.

Buenafuente, des de Mallorca, l'enhorabona i molt de coratge, perque ara t'espera una bona arruixada d'aquesta gent. 

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS