Administrar

Parlam de política, actualitat i reflexions personals.

Qui no té res que amagar està tranquil.

cosmeb | 01 Desembre, 2006 13:04

Els nervis han arribat al Consolat de Mar, s'acaba d'anunciar una petició de reunió de Matas amb el Fiscal General, Conde-Pumpido. Sembla ser que hi ha hagut noves filtracions, o una "cridada anònima" segons Matas. Curiós que avisin al PP, curiós que telefonin al Consolat de Mar per "avisar" de registres a cinc ajuntaments més.

El que jo em deman és que ha d'anar a parlar Matas amb el Fiscal General? Quin paper creu que pot jugar en la investigació? Deu sebre coses del seu ex-director general? Perque l'únic despatx que s'ha registrat del Govern ha estat aquest, la resta d'investigacions es limiten a l'Ajuntament d'Andratx, i, segons la filtració anònima, a cinc ajuntaments més.

La veritat és que cal que el president Matas parli clar, amb aquesta passa que acaba de donar s'ha posat enmig de tota la tempesta, resulta mal d'entendre, i ara fan falta moltes més explicacions. Que passa al Consolat? Que passa al PP? 

El que jo crec és que qui no té res que amagar li és igual si li registren el despatx o ca seva, és qui té alguna cosa que amagar que es posa nerviós. O això em diu el seny. 

Desgovern de la dreta.

cosmeb | 01 Desembre, 2006 09:08

Els agradava parlar dels malentesos del Pacte de Progrés, idò mirau-los ara, com el cà i el moix: De Santos diu que a presidenta del Consell l'ha amenaçat. Qualifica de "chapuza" la "reconstrucció" del Pont des Tren, no s'entenen per la façana marítima, vàren haver de retirar la Llei del Sòl (redactada per l'expert Jaume Massot, independent fitxat per Jaume Matas i Mabel Cabrer per la seva demostrada expeirència, en paraules del president), el conseller d'hisenda per no aplicar l'impost sobre benzines que va preveure el govern del PP per ajudar a finançar la sanitat es va inventar una "autotaxa" que ni tan sols va aplicar, a Montuïri els va caure un pont, han inaugurat trams de carreteres que després han tallat per seguir fent-hi obres, l'asfalt de la macro-autopista de Sa Pobla a dos mesos de la inauguració ja necessita ser canviat, per no parlar dels diferents accidents laborals a les carreteres, la destrucció de patrimoni durant aquestes mateixes obres, no han volgut fer un nou Hospital a Son Dureta per no-sé-quins extranys interessos, a Palma han destruït patrimoni i aixecat mitja ciutat per fer aparcaments que al final tampoc resolen el rpoblema de trànsit, no han fet ni un sol metre de nova via de tren, no s'han entesos per les obres del Teatre Principal, estan destinant els doblers de promoció turística a empreses privades, i a viatges a Rússia i a no sabem on ... i avui no parlam de corrupció ni de il·legalitat urbanístiques.

Quin és el pacte de "chapuzas"? Evidentmentel pacte Matas-Munar ens ha deixat més desastres i mals papers dels que mai havíem vist en aquesta Comunitat Autònoma, i alerta, que encara els queden sis mesos per davant!!

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS