Administrar

Parlam de política, actualitat i reflexions personals.

Curiositats a la xarxa: Mazinger Z, sí... Z!

cosmeb | 27 Març, 2008 23:30

Un molt bon amic, d'aquests que coneixen les aficions i les curolles (que hem compartit molt sovint) m'envia una imatge que no puc evitar de penjar al blog. Qui no recorda al grandiós Mazinger Z de la nostra infatesa? Les aventures de Koji Kabuto i el titànic robot, lluitant contra el mal, encarnat en el barbut doctor Infern i els seus "Brutos mecánicos".... Doncs aquí en tenim la darrera versió:

Mazingerpsoe
Certament un MaZinger Z diferent, aquest que presenten al Saló del còmic de Granada.
No me negareu que gràcia en té.

 

 

Comentaris

  1. Genial

    Gran imatge sens dubte, Bonet!

    Toni | 28/03/2008, 11:33
  2. Pepero

    Ai Cosme... feia temps que em rondava pel cap; ho amollaré ara:

    A mitjans dels 80, al circuit català de TVE a Catalunya, es va emetre una sèrie de manga japonès que es deia... PEPERO. Tractava d'un nin dels Andes que cercava el Dorado i tal...Llavors ningú li va treure punta al tema (el PP encara era AP), però curiosament mai s'ha reemés. Per què serà...?

    Només he trobat la versió en àrab, però és igual:
    http://www.youtube.com/watch?v=djsytbRRBd4

    La fitxa de la sèrie,
    http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1079

    Pot estar d'actualitat, donat que molts peperos han de fer una llarga travessia per trobar el seu Dorado. I el cóndor que l'acompanya no s'assembla gaire a una gavina; però sí a un boltor... en fi, pararé que em perdo!

    Manel | 28/03/2008, 00:01
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS